Regulamin
Regulamin sklepu internetowego wloski-koszyk.pl
SPIS TREŚCI
§ 1 Definicje
§ 2 Kontakt ze Sprzedawcą
§ 3 Wymogi techniczne
§ 4 Zakupy w Sklepie
§ 5 Płatności
§ 6 Realizacja zamówienia
§ 7 Prawo odstąpienia od umowy
§ 8 Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy
§ 9 Reklamacje
§ 1 DEFINICJE
Dni robocze – dni od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
Konsument – konsument w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.
Konto – uregulowana odrębnym regulaminem nieodpłatna funkcja Sklepu (usługa świadczona drogą
elektroniczną), dzięki której Kupujący może założyć w Sklepie swoje indywidualne konto.
Kupujący – każdy podmiot kupujący w Sklepie. Przedsiębiorca na prawach Konsumenta – Klient będący osobą fizyczną zawierającą Umowę sprzedaży bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści Umowy sprzedaży wynika, że nie posiada ona dla tego Przedsiębiorcy zawodowego charakteru, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez niego działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
Regulamin – niniejszy regulamin.
Sklep – sklep internetowy wloski-koszyk.pl prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem https:
Sprzedawca – Krzysztof Sierakowski, przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Firma Handlowo Usługowa A.S. Krzysztof Sierakowski, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez Ministra właściwego d.s. gospodarki, NIP 9371034222, nr REGON 072351663, ul. Szczyrkowska 45, 43-360 Bystra
§ 2 KONTAKT ZE SPRZEDAWCĄ
1. Adres pocztowy: ul. Piotra Bardowskiego 12, 43-300 Bielsko-Biała
2. Adres e-mail: kontakt@wloski-koszyk.pl
3. Telefon: 797 616 619
§ 3 WYMOGI TECHNICZNE
1. Dla prawidłowego funkcjonowania Sklepu potrzebne jest:
● urządzenie z dostępem do Internetu
● przeglądarka internetowa obsługująca pliki cookies.
2. Dla złożenia zamówienia w Sklepie, poza wymogami określonymi w ust. 1, niezbędne jest aktywne konto e-mail.
§ 4 ZAKUPY W SKLEPIE
1. Ceny towarów widoczne w Sklepie są cenami brutto za towar.
2. Na całkowitą cenę zamówienia składają się: cena za towar oraz koszty dostawy towaru. 3. Koszty dostawy zawierają się w kwocie od 11,50zł do 25,00zł w zależności od wybranego sposobu dostawy.
4. Po dodaniu produktów do koszyka należy wybrać dostępny w Sklepie sposób dostawy i metodę płatności. Podać dane niezbędne do zrealizowania zamówienia.
5. Zamówienie zostaje złożone w momencie potwierdzenia jego treści i zaakceptowania Regulaminu przez Kupującego i jest tożsame z zawarciem umowy sprzedaży pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą. 6. Sprzedawca przekaże Kupującemu potwierdzenie zawarcia umowy. 7. Zakupów w Sklepie można dokonać zakładając w nim Konto, lub dokonywać zakupów bez rejestracji poprzez podawanie swoich danych przy każdym zamówieniu. § 5 PŁATNOŚCI Płatności za zakupy można dokonać w następujący sposób: 1. zwykłym przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy w terminie trzech dni roboczych od złożenia zamówienia. Po tym czasie zamówienie zostanie anulowane.
2. za pomocą kart płatniczych:
3. poprzez zewnętrzny system płatności imoje, obsługiwany przez ING Bank Śląski S.A. z siedzibą w Katowicach.
4. za pobraniem, tj. kartą lub gotówką w momencie dostarczenia towaru do Kupującego;
5. gotówką w momencie odbioru osobistego towaru.
§ 6 REALIZACJA ZAMÓWIENIA
1. Sprzedawca zobowiązany jest do dostarczenia towaru bez wad.
2. Wysyłka zamówienia nastąpi nie później, niż w ciągu dwóch dni roboczych od momentu uregulowania płatności za złożone zamówienie, na wskazany jest w Sklepie.
3. Towary zakupione w Sklepie dostarczane są w zależności od tego jaką metodę dostawy wybrał Kupujący:
a. Kurierem na podany w zamówieniu adres za pośrednictwem Firmy kurierskiej DHL i ORLEN paczka,
b. Kurierem na podany w zamówieniu do punktów odbioru za pośrednictwem Firmy kurierskiej DHL i Orlen Paczka
c. Kupujący może odebrać towar osobiście w Bielsku-Białej przy ul. Piotra Bardowskiego 12 w godzinach (pn – pt, godz. 9.00-16.00)
4. W przypadku wybrania odbioru osobistego przez Kupującego, towar będzie gotowy do odbioru następnego dnia roboczego po wpłynięciu płatności za zamówienie lub następnego dnia od
złożenia zamówienia w przypadku płatności przy odbiorze osobistym. O przygotowanym zamówieniu do odbioru poinformujemy Kupującego poprzez e-mail lub Sms.
5. W przypadku, gdy zamówienie nie zostanie przez Kupującego odebrane z punktu odbioru lub nastąpi odmowa odbioru od kuriera doręczającego, wówczas po otrzymaniu zwróconej przesyłki, Sprzedający zwróci Kupującemu wszystkie wpłacone należności ujmując koszt powrotu paczki do Sprzedającego w wysokości równej wybranej przez Kupującego ceny przesyłki.
§ 7 PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
Kupujący ( Konsument oraz Przedsiębiorca na prawach Konsumenta) ma prawo odstąpienia od umowy zawartej ze Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu, z zastrzeżeniem § 8 Regulaminu, w terminie 14 (czternastu) dni bez podania przyczyny, w którym Kupujący wszedł w posiadanie towaru lub osoba trzecia w imieniu Kupującego od daty zawarcia Umowy na podstawie ustawy z dnia 30 maja 2014r. (Dz.U. 2014r.poz.827 ze zm.). W przypadku .
Kupujący, aby mógł skorzystać z prawa odstąpienia od umowy musi poinformować Sprzedawcę, korzystając z danych podanych w § 2 Regulaminu, o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (pismo wysłane pocztą lub przekazane pocztą elektroniczną). W piśmie należy podać dane Kupującego podane przy składaniu zamówienia i numer zamówienia, którego dotyczy zwrot.
Aby zachować termin do odstąpienia od umowy wystarczy, że Kupujący wyśle informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu 14 dni. Zwrot należnych płatności nastąpi nie później niż w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przez Sklep zwracanych przez Kupującego towarów. Zwrot towarów Kupujący dokonuje na własny koszt.
§ 8 WYJĄTKI OD PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość, o którym mowa w § 7 Regulaminu, nie przysługuje w odniesieniu do umowy:
1. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz sprowadzana na specjalne zamówienie Kupującego,
2. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do spożycia, tj. czas upływu terminu do spożycia będzie nie dłuższy niż 3 tygodnie w dniu odbioru przesyłki przez Kupującego,
3. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które uległy otwarciu lub, w której zwrot dotyczy otwartego opakowania zbiorczego,
§ 9 REKLAMACJE
1. W przypadku wystąpienia wady towaru Kupujący ma możliwość złożenia reklamacji. 2. Firma Handlowo Usługowa A.S. Krzysztof Sierakowski ponosi odpowiedzialność wobec Konsumenta i Przedsiębiorcy na prawach Konsumenta za brak zgodności Towaru z umową sprzedaży istniejący w chwili jego doręczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od momentu wydania lub upływu minimalnej daty trwałości Towaru, na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2022r. poz. 2337).
3. Reklamacje należy składać na adres pocztowy lub elektroniczny wskazany w § 2 Regulaminu, przez wysłanie informacji i dołączenie zdjęć reklamowanego produktu.
4. Jeśli okaże się, że dla rozpatrzenia reklamacji konieczne jest dostarczenie wadliwego towaru do Sprzedawcy, Kupujący jest zobowiązany do dostarczenia tego towaru.
5. Rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę nastąpi w terminie do 14 dni.
6. Korzystając z przysługującego prawa Kupujący otrzyma, po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji, zwrot wpłaconych należności za reklamowany produkt wraz z kosztem przesyłki za zwrot
reklamowanego produktu w wysokości najniższych kosztów przesyłki oferowanych przez Sklep.